22 Nisan 2014 Salı

MONOKU

Merhabalar

Sizi tanıştırayım ; MONOKU..  tıpkı kendisi gibi sevimli biri için yapıldı.


 
 
Monoku ile sizi  tanıştırdıktan sonra biraz da nasıl yapıldığı nelerden meydana geldiği ile ilgili bilgi vermek istiyorum.
 
 
 
 
 
 
 Dışını kaplayan kumaş organik bir kumaş olmakla beraber içi tamamiyle yündür. Elbiselerini pamuklu ve keten kumaşlardan seçiyorum. Gözleri nakış ipliği ile işlenerek yapılıyor.  Saçlarını yünden ve tek tek elde yapıyorum. Boncuk, yapıştırıcı ve bunun gibi malzemeler kullanmıyorum. Bir bebeğin yapımı yaklaşık olarak 10 saat sürüyor. Bebeklerim, yürüyen bir bant üzerinde parçaları tek tek yapılan bir teknoloji ürünü değil, tamamını elde yaptığım, tüm ilgimi ve sevgimi verdiğim, renklerinin uyumuna, sağlam ve güvenilir olmasına özen gösterdiğim, her biri birbirinden farklı ve her biri özel bir tasarımdır.
 
Bebeklerimin iyiliksever, güvenilir ve sevgi dolu bir karakterleri var. Her zaman gülümsüyorlar, onlara sarılan her kim olursa olsun, gözlerini biran için kapattığında çocukluğunun  güzel bir anısına sarılmış gibi olacaktır.
 
 

 
 
 
sevgilerimle,
 
banu kurt-banu bebek atölyesi  
 
Atölyeler ve bilgi için,

6 yorum:

Adsız dedi ki...

http://dataguvenlik.web.tr/index.php?route=common/home

Unknown dedi ki...

verdigin bilgiler için tşk

Unknown dedi ki...

http://dataguvenlik.web.tr/index.php?route=common/home

Unknown dedi ki...

Merhabalar bende yeni blog açtım nasıl olduğu hakkında yorumlarını paylaşır ve beni takip edersen çok sevinirim.
http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

Çocuk dedi ki...

Çok başarılı çalışmalarınız var Banu hanım.

murat dedi ki...

Bilgileriniz için teşekkür ederim. En iyi bebekler ve bebek doktorları için bekleriz teşekkürler BEBEKLER